srijeda, 18. travnja 2012.

Samoća




SAM

Govorio sam ono što mislim da je važno.
nisu me čuli.

Govorio sam da bih izbacio iz sebe... ni to nisu 
razumjeli.

Govorio sam  između bunila i fantazije i ocrtao
ono što će se dogoditi. Nisu me čuli. Nakon toga
sam morao gledati sve što se događa.

U jednom trenutku sam skoro prestao govoriti.

Tako sam se ja naučio biti sam.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

SAMOĆA

Remi: Samoća je kao ogledalo.
Ja: Da. Imaš sebe na tacni.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Postoji razlika između samoće i usamljenosti. 
Nije problem u samoći - ona je često sasvim dobra prilika, dobar prostor za nešto napraviti.

Usamljenost je teška. 


-----------------------------------------------------------------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar