srijeda, 10. studenoga 2010.

Introspekcija

INTROSPEKCIJA = BUNGEE JUMPING

Introspekcija je nešto kao Bungee Jumping s čašom u ruci. Skočiš, u najdonjoj točki si tako blizu vode da zagrabiš čašom, i onda te povuku gore. Gore na mostu, pod svjetlom sunca ogledavaš tu vodu, a onda ju kušaš ustima i gutaš (ako si u stanju takvo što progutati).

Puno ih je reklo da o čemu ja razmišljam, da se zamaram. Nitko nezna da postoji nešto kao PRVO. Nezadovoljstvo koje želim ugasiti, bol koju želim istrošiti, apsurd kojem se želim početi smijati...a onda ja, posljedično, tragam za odgovorima. Masa njih je našla mehanizme kako neosjetiti i nevidjeti neke stvari. Kako ih gurnuti pod tepih. Razumijem ih. I ja  tražim svoje mehanizme za opstanak.

"Ljudi, došli smo tu, s čašom na taj Bundži, Banži, kako li se kaže. Došli smo tu gladni, malo se uzbuditi, prestrašiti, i sad je bilo u planu da idemo na klopu. Koja jebena klopa, ovo što sam progutao iz čaše će me tjerati na povraćanje cijeli dan. Trebali smo odjebat Bandži i ići odmah žderat."

Ovaj gore nije znao da je zagrabio iz rijeke svog života.
To što je voda mutna, jebiga, njegova je i trebao bi ju prigrliti.

Tako je to s introspekcijom. Uđeš u dubinu sebe, zagrabiš i nađeš ono što imaš. Ne možeš dobiti ono što nema, ono što bi ti volio. Dobiješ odgovore koji su odlično rješenje, jasna formulacija tvojih misli, dobiješ na dlanu jasno formuliran prirodni zakon - u takvom slučaju možeš uživati u slavodobitnom raspoloženju.
   Neki put dobiješ odgovor koji ti nije drag. Tada se sve svodi na tvoju mogućnost pomirenja sa činjenicama i sposbnost prihvaćanja samog sebe, takvog kakav jesi. Možda se to ne vidi  odmah, ali i takva saznanja vrijede.

Zašto mi treba introspekcija? 
Zato jer se ponekad udaljim od samog sebe, pa hoću natrag, hoću se približiti? 

-----------------------------------------------------------------------------------------

VIZIJE

Vizije - to su prve jutarnje ideje.
Vizije su moćne vodilje (kao i ljubav).

---------------------------------------------------------------------------------------

PUTEVI SVILE

Krećem se putevima svile,
nebih li nešto na tom putu pokupio i stavio u sebe.

--------------------------------------------------------------------------------------

ZAHVALNOST

Jedan od klučeva sreće je zahvalnost.

Sjeti se kad si bio zahvalan. Zar nisi tada vjerovao 
da zaista imaš sreću?

-------------------------------------------------------------------------------------

BOŽANSKI ČIN

Dva su božanska čina. Stanja. Zadovoljstva.Moći.
(moći) Primati i (moći) Davati.

Ima ih još! 
Posredovati u tome.

--------------------------------------------------------------------------------------

ŠTO I KAKO U SEBI

Jedna je stvar ŠTO sve čovjek nosi u sebi. Druga je stvar, KAKO to sve čovjek nosi u sebi.
ŠTO nosi u sebi,ovdje i sad, to je svršen čin, život je donio svoje.
KAKO nosi u sebi - tu ima puno prostora za promjene. Nakon što za života skupiš neŠTO, ostaje pitanje KAKO ćeš to nositi.
Ovaj KAKO zatim utječe na nove stvari koje ćeš skupljati u sebi (za sebe).
Na ŠTO čovjek utječe birajući milje u kojem se kreće, izazove na koje se odvaži...

Što god imaš u sebi, uči se i znaj kako nositi. Drukčije to nemožeš iskoristiti, može ti biti samo teret. Znaj kako gospodariti time.  Budi svjestan svega što nosiš u sebi.
Znaj kako živjeti i uživati u vlastitoj koži.

Začas će se vidjeti tvoga sunca sjaj.

-------------------------------------------------------------------------------------

FRUSTRACIJE

Pokosi svoje frustracije, prije nego one pokose tebe.
---------------------------------------------------------------------------------

NA RASPOLAGANJU

Ljubav, mržnja.
Život, smrt.
Veselje, bol.
Živost, mrtvilo.
Energija, umor.
Snaga, slabost.
Sve mi je to na raspolaganju.

Što ću si izabrati?
Tko će mi poslije biti kriv?
------------------------------------------------------------------------------------

MOJE POTREBE

Ja bih da oni ispunjavaju moje potrebe.
Sve ono što mi treba.
Ja bih volio da oni budu moji anđeli na zemlji.
Da budu anđeli, baš za moje potrebe.

...onda ja pred njih stavljam svoja očekivanja,
postavljam im zadatke, postavljam svoje zahtjeve,
i gledam jesu li na nivou tog zadatka.
Kad vidim da nisu, onda mi nisu dovoljno dobri.

Pitao sam ih što žele, ali nisam provjeravao što Oni mogu i koliko mogu.

Oni.

Ljudi.

-----------------------------------------------------------------------------------

MOJ OSMJEH

Moj osmjeh je sreća.
Moj osmjeh je sloboda.
Moj osmjeh je moć.
Moj osmjeh je pobjeda.
Moj osmjeh je poklon.

Moj osmjeh je fasada.

Što da radim kad mi ponestane osmjeha?

Jesi tu negdje? U blizini?

------------------------------------------------------------------------------------

MOJA SREĆA

Moja sreća skače okolo.
Skače ljudima na glavu.

Moja sreća MOŽE biti sama.
Više voli biti s ljudima.

Moja sreća ne vidi sve.
Ne vidi ono u što ne treba gledati.

Moja sreća MORA biti veća,
od mojeg tereta, od mojeg smeća!

Moja sreća je i tvoja sreća.
Imaš sreću što vidiš moju sreću.

Tkooo zna kad ćeš ju ponovo vidjeti.

-----------------------------------------------------------------------------------

UNESTABILJENA SITUACIJA

The unstabile situations are stabile platform for progress.

------------------------------------------------------------------------------------


INTROSPEKCIJA  je unutarnja inspekcija.


-----------------------------------------------------------------


2 komentara:

  1. Bok Saša,,vidim imaš viziju,,lijep ti je blog,,vrati ću se,,budi pozdravljen,,Ines

    http://asonanceirime.bloger.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Ines. Osjećam se pozdravljen.
    Osjećam se i primjećen - a to znamo da je svakome
    potrebno.

    OdgovoriIzbriši