srijeda, 12. siječnja 2011.

Demonska posla

Uvod:

Demoni su dio folklora, usmene predaje, baštine...Kao takvi imaju mjesto u svakoj ili gotovo svakoj kulturi, miljeu, civilizaciji. Samim time što je koncept Demona sveprisutan, dobiva na svojoj težini. Osim geografske sveprisutnosti, Demoni su i svevremeni. Otkad je čovjeka na zemlji, otad je i koncept Demona u upotrebi.

Ono što slijedi je malo naturalistički, malo s onu stranu...

Uvod No.2:

Tko zna što sam bio u prošlom životu. Oni isti snovi me maglovito upućuju na odgovor. Gdje se nalazi moja vjera? Na pola puta između križa i naopako iščitane molitve? Ili ja vjerujem u nešto duboko u meni?

Tamo gdje je vjera, tamo je i snaga.

Osvještenje leži u spoznaji. Svakoj novoj spoznaji. He-he-he,  spoznaje izrastaju u svjetlu i u tami. Jako dobro! Dokle god izrastaju, dotle  i tama ima smisla.

Zaborav me ponekad dovede do ponavljanja gradiva.

 "Što te ne ubije, to te ojača"- za mene je oduvjek zvučalo utopistički. Paa...dobro. Možda me dogođeno samo sprema za dalje. Sve ima smisla, sve ono što me sprema za ići dalje.

Naredne priče nisu opis događanja. To ne znači da su 100%tna fikcija. 
Možda su vjeran opis stanja stvari.
-------------------------------------------------------------------------------------- 

PROBUĐEN

Sa probuđenom zvijeri u sebi, znao sam što sam sve u stanju.Znao sam da je sve što činim stvar mojeg izbora. Znao sam da mogu nesmetano lutati noću. Netko će se možda zabunom napiti moje krvi, al' to će mu biti prokletstvo.

Boreći se s demonima, očito sam sam se malo upgrejdao. Moguće da sam ovladao nekim njihovom vještinama. Valjda postoji neki razlog zašto su slomili kičmu na meni. Biti će sasvim dobro ostati skriven iza moje vanjštine. Moje lako čitljivo lice biti će podla zamka onima koji u meni vide lak plijen.

Čovjek treba znati i ono što ga zanima, i onošto ga ne zanima, i ono što možda nikad nije htio znati. Treba znati o onome što je uvjek tu, s njim.. Moja istinska priroda. Potpuna, sveukupna.

Nesmijem zaboraviti na zvjerku koja čuči u meni, a nije u meni bez razloga. Ponekad je vrijeme upravo za nju.
--------------------------------------------------------------------------------------

GROM

Kad jednom smrkne, drugom svane.
Kad noću grom pukne, meni svane!



Dok oštrim alate, pripremam raspoloženje za svoje omiljene aktivnosti
(masakriranje demona). Ovo je stolna brusilica. Alat za oštrenje alata.


Pritom slušam glazbu.
Storm:
http://www.youtube.com/watch?v=OLYA2UQYVW8&feature=related    
Flash:
http://www.youtube.com/watch?v=wIu1DC6k-4E
--------------------------------------------------------------------------------------
               
ISPOVJEST DEMONA


Nekoliko demona žalilo se na iste stvari:

"Saša se činio kao dobar domaćin. Obećavao nam je puno.
1. Pravo veta.
2. Pravo odlučivanja u njegovo ime.
3. Pravo izrabljivanja njega i njegovih bližnjih.
Njegova krv je bila slatka. Mi smo onda doveli cijelu našu ekipu da mu skupa sišemo krv - kad je tako sladak  i  dobar  domaćin.   Onda  su počele  naše probavne tegobe.  Moderna   medicina  (i farmaceutska industrija) u koju se mi demoni toliko pouzdamo je rekla da smo se otrovali!
Zar njegovom krvlju? Koja je bila toliko slatka! "

Medicina je rekla "Vi ste jeli njegova govna. Zajebo vas je!"
Dao sam im svoja govna, krv čuvam za svoje bližnje.
--------------------------------------------------------------------------------------

IZ CRNE KRONIKE

4 Demona nađena su mrtva.
Prije smrti, bili su dugo vremena zlostavljani i  unakažavani: probodne rane, deranje kože, odsjecanje udova. Peti demon koji je uspio pobjeći i sačuvati živu glavu, iako unakažen, svjedoči i o psihičkom uništavanju.
Mučitelj im je puštao Jazz. Prisiljavao ih je na Jazz svirkama. (na što ih je prisiljavao?)  Kaže da im je i majku jebo, Sotonu, i to pred njima.

Prema riječima drugih demona, koji su povremeno s njim  stupali u kontakt,on se navodno kreće međi Jazzerima i sve bi ih trebalo pohapsit. (jebo sam im majku!)
--------------------------------------------------------------------------------------
               
MOJI  OMILJENI  ALATI:

Solna kiselina, askorbinska kiselina, otrov za štakore, češnjak – koji je dio moje svakodnevne prehrane.

Zatim, mehanički alati, među kojima bih istaknuo macolu i kinesku vazu (od
svih vazi, kineske ih totalno unište). Ostali uobičajeni alati su: kuka za meso, sjekira za meso, obična sjekira, motorka, kamen, cigla, srebrni križ, produžni kabel i baterijska svjetiljka (joooj kad ih namlatim s kablom i baterijom, neznaju za sebe).
 
 



























Ponekad je dobro imati i traktor, fino ih privežem i vučem po cesti...možda se nebih trebao hvaliti s takvim nečim, to već spada u mučenje.

Postoje i svjetlosni alati, npr. prskalice jer one u svojem spektru imaju značajni udio UV zraka, na koje su svi demonski krepili jako osjetljivi.

U poslu kojim se bavim nisam usamljen:

Moja braća u Zagorju:

Aktivist u susjednoj državi:

O njima su pisane knjige:
(obratiti pažnju na fotku pri dnu navedene stranice)

O jednom slučaju u Americi (tamo ih stvarno ima jako puno):


U borbi protiv demona, on je moj saveznik, moj alter ego:



Nema komentara:

Objavi komentar