četvrtak, 9. prosinca 2010.

Pismo Ani

PAS ČUVAR

Nisam Anđeo Čuvar.
(još nemam tu vibru)

Ja sam pas čuvar.

Pazim na one koji su nježni i osjetljivi.
Pazim i na druge čudne biljke.

To može raditi samo onaj koji je prošao kroz trnje.
Moji ožiljci su jako dobra kvalifikacija.
Ulijevaju povjerenje.
Čekajući da dobijem svrsishodnu fotku, nešto upotrebljivo sam našao na internetu - to je trnje
o kojem govorim :)
----------------------------------------------------------------------------------------------

Najlakše je razumjeti priču o Ani iz mojeg mail-a Jeleni.

Mail Jeleni, izvadak (09.06.2010.)

Prekjučer sam vidio zadnjih 5 minuta potresnog dokumentarca "Zašto?". Radi  se o Ani Dragičević, koju su roditelji zbog drukčije seksualne orjentacije poslali sa 16godina na liječenje, pod izlikom da je heroinska ovisnica. 5 godina su je liječili. Prije godinu i pol je puštena van. 

Ma...postoje stvari koje je bolje neznati, nečuti, nevidjeti,  ali, ja sam vidio tih pet minuta, i to je svršen čin. Tko voli vidjeti tuđu bol? A vidio sam ju jebiga.  
Iz udruge LORI ( http://www.lori.hr/ ) su rekli da mogu poslati mail za nju, pa će joj oni to dati. Poslao sam joj  nekoliko kratkih pisanih uradaka, sivo - istinitih. Izvukao sam iz sebe neke istine, koje će joj vjerujem biti  razumljive, iznio sam joj slijed kojim će se nositi s bolima i savladavati  ih. (iako nisam prorok)

Ne, nikakvo površno izražavanje podrške za mene ne dolazi u obzir. Jedino jake stvari me interesiraju - imam iskustvo, znanje, sugestivnost, a možda i viška snage za skinut joj s leđa djelić boli. Suosjećajnost je takva - ona u svojoj krajnosti donosi napor, težinu, jer u toj krajnosti se radi o skidanju tereta s leđa(srca) drugom čovjeku.To znači da povlačiš svojim leđima. Nije mi žao ići u takvu krajnost.

Ma hajde, pa nisam ti valjda pokvario večer, s ovom pričicom ;-)
----------------------------------------------------------------------------------------------

PRAVDA

Pravda započinje tvojom srećom.
(nisam te pitao koliko je velika tvoja bol.
svejedno probaj biti sretna.)
----------------------------------------------------------------------------------------------

PISMO ANI (izvadak)

Bok Ana ( 09.06.2010.)

Najprije bih se htio zahvaliti udruzi Lori jer su odlučili povesti brigu o tebi. Onda bih se zahvalio tvojem psihijatru, Draganu Lovričeviću, jer je...

Plači dokle god ti je to potrebno, plači dok se ne umoriš, plači dok imaš suza.

Tako ćeš i ti fino iskonzumirati do kraja svoje emocije, i one će se, tako istrošene pretvoriti u pepeo. Upravo iz tog pepela ćeš izrasti. Iz svog vlastitog pepela. To ti je nešto kao da umreš i ponovo oživiš.

Mir i sreću ćeš naći, hmm…Ne radi se tu o tome što ti možeš, nego što ti treba.
Mir i sreću ćeš pronaći, zato jer ti je to potrebno. Iz čiste obične potrebe pronaći ćeš svoje puteve. Ljudi pronalaze rješenja u trenutku potrebe. Ljudi pronalaze opstanak u trenutku potrebe. Ljudski instinkti zaživljavaju u trenutku potrebe.

Ljudi su te povrijedili, ljudi će lizati tvoje rane, i držati te kao vodu na dlanu.

Jedan čovjek je napisao '' Ljudi bi trebali inspirirati jedni druge '' – moja prva pomisao je bila'' zaista me inspiriraju, imam sreću ''. Imam sreću što se mogu poistovjetit s ljudima koji pate. S tobom. Imam sreću što se mogu postovjetit s ljudima koji provedu 2-3 ili 10 sati na suncu kako bi završili triatlonsku trku koju su započeli. Imam sreću što se mogu poistovjetiti s muzičarima koji sviraju za siću, žive od tko zna čega, ali žive za glazbu. Sam ništa ne sviram (ali volim glazbu). Imam sreću što se mogu poistovjetit s ljudima koji pišu pjesme i prozu, pišu o svom životu…pišu svoj život, slikaju, poučavaju druge (i sam sam neko vrijeme radio s djecom i mladima  davajući instrukcije i volio sam to raditit).
Imam sreću što mogu naći inspiraciju u ljudima i…i…i to znači da se mogu osloniti na vanjski svijet. Onda kad mi je to potrebno, kad mi je potrebna pomoć izvana, mogu se osloniti na ono pozitivno što će mi ljudi nesebično dati. A to nije ništa drugo nego ljubav.

Pronalazit ćeš prave ljude za sebe. Okruživat ćeš se s ljudima koji su ti potrebni i tako ćeš napraviti veliki posao za sebe. Na kraju ćeš i ti biti nekome potrebna i uzvratit ćeš sve ono što ti je bilo dato. Biti ćeš zahvalna ljudima koji su ti dali ono najbolje i znat ćeš da je to vrhunac ljudskog djelovanja i  postojanja i da je to davanje jako dobar smisao života.Biti ćeš frizerka, i tko zna što sve (nekome).

Otkrit ćeš znanja kojima se nisi nadala. Otkrit ćeš svjetlo kojem se nisi nadala.
Imat ćeš svoje Spoznaje i Standardne Procedure.

Paaaa, dobro Ana. Neću te siliti da se moraš nadati svjetlu. Nitko te tome nebi trebao siliti.Ali eto, svjetlo postoji, i pored sve tame, ono je tu negdje.Svjetlo ti treba, svjetlo ćeš tražiti, i upravo zato jer ti treba i jer ga tražiš, zato ćeš ga dobiti.

…zato je tvoja bol i moja bol.
Sve boli po nečemu su jednake.
-----------------------------------------------------------------------------------
nekoliko pjesama koje sam joj poslao:

TVOJA BOL

Tvoja bol je i moja bol.
Sve boli po nečemu su jednake.
Svi ljudi po nečemu su jednaki.

(a sad, obratnim slijedom)

Svi ljudi po nečemu su jednaki.
Sve boli po nečemu su jednake.
Zato je tvoja bol i moja bol.
----------------------------------------------

MOJA SREĆA (Introspekcija, vidi 10.11.)
----------------------------------------

SPOZNAJE

Spoznaje izrastaju u tami i u svjetlosti.
---------------------------------------------------

GROBLJA ( vidi 1.11 )
-------------------------------------------------------------------------------------

STANDARDNA PROCEDURA

U kriznoj situaciji, procedura je kakva?

Standardna! (glupo pitanje)

1.Kad osjetiš blizinu svojih demona i njihov sadizam
prema tebi, onda ostani u njihovoj blizini.
2.Pristani na njihovu igru - bol koju ti zadaju.
3.Uhvati se s njima za ruke i plešite zajedno.
4.Ako ćeš pobjeći od njih, oni će ti se smijati,
a njihova moć će rasti.
5.Ako ostaneš dovoljno dugo s njima, sve ćeš ih pročitati,
i vidjet ćeš da su mala prozirna govna :)
6.Demoni će se razbježati kao djeca (iako nisu nevini).
7.Ti ćeš reći: OK, to je bilo za doručak. Neeeext!

Tko se sad smije? :)

---------------------------------------------------------------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar